Hypertech Power Programmer III for 1994 LT1
Hypertech Power Programmer III for 1994 LT1
Естьли у кого-нибудь? мнеб подшаманить авту ) не за просто так разумеется )
Now owners of late model vehicles can finally enjoy the excitement of dyno developed, track tested Hypertech power tuning. Simply plugs into your vehicle’s under-dash diagnostic plug. Adjust rpm and mph limits, shift points and fan settings. Optimizes spark and fuel calibrations to increase horsepower and torque, with no adverse effects on mileage or driveability.
Program your new Hypertech ECU to the performance that you want to run, or improve the towing abilities of your truck. Some of the adjustable features (depending upon model and year) include:
* Top Speed Limiter.
* Transmission Shift Firmness.
* Transmission Shift Points.
* Engine Rev Limiter.
* Cooling Fan ''On/Off'' Temperatures.
* Part Throttle Shifting, Speedometer, and Odometer Corrections when Non-Stock Tire Sizes or Gear Ratios are Used.
Now owners of late model vehicles can finally enjoy the excitement of dyno developed, track tested Hypertech power tuning. Simply plugs into your vehicle’s under-dash diagnostic plug. Adjust rpm and mph limits, shift points and fan settings. Optimizes spark and fuel calibrations to increase horsepower and torque, with no adverse effects on mileage or driveability.
Program your new Hypertech ECU to the performance that you want to run, or improve the towing abilities of your truck. Some of the adjustable features (depending upon model and year) include:
* Top Speed Limiter.
* Transmission Shift Firmness.
* Transmission Shift Points.
* Engine Rev Limiter.
* Cooling Fan ''On/Off'' Temperatures.
* Part Throttle Shifting, Speedometer, and Odometer Corrections when Non-Stock Tire Sizes or Gear Ratios are Used.
Макс писал(а):Интересно, а любители японских авто знают японский язык ?
И потом, авто должны бать английскими, т.к. нет американского языка
МЕГА РЕСПЕКТ
Короче, насколько позволят мне мой английский,
это такая хрень, которая втыкается в диагностический разъём,
позволяет регулировать обороты, макс. ограничение скорости, регулировать подачу всего на свете, и т.д.
Типа таким образом ты можешь настроить свою машину так, как хочется тебе.
А если хорошо покрутишь, то даже мощщща вырастет!
Тока не понятно, почему машина везде “track”.
Ващето это грузовик. Ну в народе ишшо джипы-пикапы
Алексей
VZ800 Marauder
Задумайтесь! Вам действительно всё равно?
Дело в том, что на небе и на земле время летит не одинаково: там – мгновенье, здесь – века …
© Карл Фридрих Иероним фон Мюнхгаузен
VZ800 Marauder
Задумайтесь! Вам действительно всё равно?
Дело в том, что на небе и на земле время летит не одинаково: там – мгновенье, здесь – века …
© Карл Фридрих Иероним фон Мюнхгаузен